SHAUUUUU ;D<3

hej pussgrodor :) jag och min älskade sara sundqvist har då skapat denna blogg och jag svär jag ska sats blogga ! Igår så var jag då med sara, vi va hemma hos mej och flumma. Sen skulle vi smita ut för vi fick inte gå ut för Björn (jag kallar alltid min pappa för Björn, börjat med det nyligen,  jag kan överväga att börja kalla Björn pappa igen när jag fått dator, ny mobil och höjd månadspeng) . Vi drog i alla fall ut och skrek och garva och så, sen gick vi in för att hämta en tröja. När vi kom ut vare en peddofil som sprang efter oss typ samma kille som fråga om jag ville följa med till östermalm. Vi sprang in till mej, och ut igen. Då va det någon som satt bakom Björn bil och när ja lyste vare någon som sprang iväg. LOL. Victor bokström tror mej inte, men det är bara för att ingen peddofil vill ha honom. Han har ju ingen snopp stackarn. Nu kmr lite bilder från igår:



haha bjuder på den ;)



aw :,)



alla bilder kan man inte bjuda på...



jag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0